Reporting

Η ομάδα μας παρακολουθεί και επεξεργάζεται τα θέματα που σας ενδιαφέρουν και συντάσσει τη μέτρηση δημοσιότητας.
Εξετάζει το σύνολο των σχετικών αναφορών στα Μέσα και αφού αξιολογήσει τη δημοσιότητα επιλέγει τη θεματική καταχώριση των δημοσιευμάτων. Ανάλογα με το περιεχόμενο των αναφορών/ειδήσεων δημιουργούνται θεματικές ομάδες από τις οποίες προκύπτει περίληψη των βασικότερων στοιχείων στην ελληνική και αγγλική γλώσσα. Το εν λόγω τμήμα παρακολουθεί την ευρύτερη επικαιρότητα, προκειμένου η επιλογή των θεμάτων και η περίληψή τους να εστιάζει στα ουσιώδη στοιχεία της θεματολογίας.

reporting

Μεθοδολογία

Τακτική ενημέρωση και εκπαίδευση της Ομάδας Ανάλυσης για τα τρέχοντα θέματα της επικαιρότητας.

  • Η Ομάδα, στη συνέχεια, συλλέγει και αξιολογεί τα σχετικά δημοσιεύματα – clips,  και προβαίνει σε θεματική καταχώρηση.
  • Τα αποτελέσματα της παραπάνω επεξεργασίας, προσαρμόζονται ανάλογα με τις κατευθύνσεις – παρατηρήσεις του πελάτη ως ζητούμενο και με την ανάλογη προτεραιότητα / βαρύτητα.
  • Για την ολοκλήρωση της καθημερινής επισκόπησης απαιτείται ο σχετικός ποιοτικός έλεγχος από εξειδικευμένο προσωπικό.

Χρησιμοποιώντας την υπηρεσία επιτυγχάνετε:

  • Άμεση αντίδραση σε θέματα δημοσιότητας της εταιρείας και του ανταγωνισμού.
  • Μερίδιο αγοράς του φωνητικού ελέγχου.
  • Κοινωνικός αντίκτυπος των δράσεων.
  • Πλήρης δημοσιότητα στατιστικών και βασικοί δείκτες απόδοσης.
  • Αξιολόγηση των ενεργειών PR / Marketing (Return On Investment).
ff

The main issues that are analyzed are:

Share of Voice

Monitoring of the publicity-visibility progress of the company in relation to its competition. It is resulting from the number of publications that refer to the Company divided by the total publications referred to competition as a percentage.

Sentiment analysis

Monitors and assesses the tone of the coverage of the media on the issues related to the Company. It is calculated as the number of press clippings referred to the Company which have been classified positive, negative or neutral, divided by the total press clippings for each company, as a percentage.

Return On Investment

A measure used for evaluating the performance of an investment or comparing the efficacy of a number of investments in PR / Marketing actions.

Θέλετε να δείτε πώς λειτουργεί το Reporting;